یاحق
یاحق
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یاحق و آدرس sherlock.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امام زمان (عليه السلام) به من فرمود: (به اذن خداى تعالى برخيز) ومرض فلج بكلّى از من برطرف شد

جمال الدّين زهدرى در حلّه مبتلاء به فلج شديدى شده بود، اقوام وفاميلش او را به اطبّاء زيادى نشان دادند، كه شايد معالجه شود ولى هر چه آنها بيشتر او را معالجه مى كردند او كمتر عافيت مى يافت.

بالأخره وقتى از معالجه اش مأيوس شدند تصميم گرفتند كه او را يك شب در مقام حضرت صاحب الامر (عليه السلام) كه در حلّه است دخيل كنند.

خود وى قضيّه را اينگونه نقل مى كند: (من مبتلاء به مرض فلج بودم، ولى آن شب كه مرا به مقام حضرت بقيّة اللّه (عليه السلام) برده بودند چيزى نگذشت، كه ديدم مولايم حضرت صاحب الامر (عليه السلام) از درب مقام وارد شد.

من سلام كردم، جواب مرحمت كرد وبه من فرمود: (برخيز).

عرض كردم: (آقا جان يك سال است كه قدرت بر حركت ندارم).

باز فرمود: (به اذن خداى تعالى برخيز). وزير بغل مرا گرفت وبه من در ايستادن كمك كرد.

من برخاستم در حالى كه هيچ اثرى از كسالت در من نبود وبه كلّى مرض فلج از من برطرف شده بود وآن حضرت غائب گرديد.

وقتى مردم مرا در اين حال ديدند ومتوجّه شدند كه حضرت بقيّة اللّه (عليه السلام) مرا شفا داده اند، به سر من ريختند ولباسهاى مرا پاره پاره كردند وبردند، ولى دوستان مرا به خانه بردند ولباسم را عوض كردند...

شفا گرفته بودم ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:44 ] [ sherlock ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 16939
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



  • صبح
  • بک لینک